Se pare ca e si blogul bun la ceva cand ceri socoteala celor care fac diverse nefacute. Sau ca mi-am facut pacate si am acuzat pe nedrept un om foarte cinstit. Numai el stie care este adevarul. Pe scurt, problema mea cu Mydeals s-a rezolvat.
Dupa mailul primit de la ei, cu scuze si explicatii (l-am pus in articolul initial) a urmat returnarea efectiva banilor in cont si un telefon personal de la dl. Marginean (in dimineata asta) cu detalii cum si de ce s-a intamplat. Mai exact contract nu au avut din vina unui agent mincinos, banii nu i-au dat la MyDeals din cauza unor neintelegeri contabile, ei au contract cu toate firmele ale caror oferte le publica si povestea cu paharnic a fost o greseala Fun Deal care nu a pus limita de bucata comandate in oferta de atunci.
I-am spus si parerea mea, ca ar trebui sa aiba mai multa grija pe viitor cum pune oferte pe site si ce promite, sa raspunda la mailuri si telefoane etc. Viitorul ne va spune mai multe …
Si eu am efectuat o plata prin MyDeal in urma careia am beneficiat de servii OK si o alta plata in data de 24.08.2011 in cont SC Marginean pentru care nu am primit voucherul se pare ca se lasa greu… Ai avut dreptate se pare.
Stimata Doamna Robitu,
Asa cum am avut placerea sa identificam impreuna si telefonic, Dumneavoastra nu ati transmis catre noi confirmarea platii.
La comanda anterioara ati respectat etapele achizitiei si totul s-a desfasurat normal, asa cum era si de asteptat.
Asta pentru ca si atunci, si acum, ati bifat “sunt de acord cu termenii si conditiile” dar de citit le-ati citit doar prima data:
“Dupa efectuarea platii este necesar sa ne trimiteti un reply cu OP-ul scanat sau cu datele platii, impreuna cu datele personale care s-au folosit pentru plata”
Daca in cazul Dumneavoastra apreciez pur si simplu ca a fost o neatentie pentru care nu va pot invinovati, in problema anterioara ma vad nevoit sa apreciez ca parerea postata este partinitoare.
In ambele situatii prezentate pe acest blog se poate cu usurinta observa faptul ca MyDeals.ro se implica activ in solutionarea oricaror probleme aparute.
Indiferent de aceste situatii izolate, ambele dovedite a fi alarme false, MyDeals.ro isi mentine politica bazata pe o relatie corecta cu cei care decid sa ne aleaga de parteneri sau furnizori.
Desi ne selectam cu atentie partenerii, este posibil (acest risc il are si concurenta noastra) ca pe viitor sa avem un partener/ofertant care nu isi onoreaza promisiunea contractuala. Vom lua masurile necesare pentru a ne asigura ca din aceste dispute Dumneavoastra, Clientii, sa nu aveti niciodata de pierdut.
Pagina noastra de facebook este plina de comentarii ale celor care, achizitionand 10 vouchere, primesc un bonus din partea noastra. Acest lucru dovedeste doua concluzii:
– suntem capabili sa generam satisfactie pentru clienti astfel incat sa ii fidelizam
– ne onoram promisiunile
Asadar, Stimata Doamna Robitu, va mai asteptam pe site-ul nostru. Veti gasi aceleasi servicii de calitate pe care le-ati apreciat cand v-ati onorat sarcinile de client: sa platiti si sa ne informati cu privire la acest lucru, eventual mai rapid decat intr-un termen de 9 zile.
O zi excelenta,
Mihai Margineanu – Administrator MyDeals.ro
074 MyDeals
(074 6933257)
Tot incerc sa ma abtin si nu reusesc … si la Floria scrie in Termeni si Conditii ca asteptam clientii sa ne trimita confirmarea de plata de la banca, dar in realitate sunam noi la banca dupa ce ne spun ca au platit si confirmam noi plata, ca nu toti clientii au scanner si chef sa trimita dovezi de plata prin mail. Asa cred ca ar fi normal sa faci si tu.
Floria = magazin online de flori?
Daca aveti zilnic 30 comenzi prin OP, care reprezinta un anumit procentaj din totalul vanzarilor (dupa cum poti vedea avem 7 metode de plata functionale) si urmaresti telefonic fiecare plata, te felicit!
Am ezitat destul de mult in a introduce si acest sistem de plata pe site, este destul de putin folosit, dar totusi pentru persoanele care nu utilizeaza din anumite motive celelalte sisteme de plata este o modalitate utila.
Lipsa timpului pentru managementul punctual al fiecarei incasari nu ne permite sa avem iluzia ca sintagma “Dupa efectuarea platii este necesar sa ne trimiteti un reply cu OP-ul scanat sau cu datele platii, impreuna cu datele personale care s-au folosit pentru plata” este un moft.
Este o necesitate.
No offense, dar trimeata? serios? In rest, ai dreptate, poate 1% din clienti trimit un mail cu dovada platii, de regula se asteapta confirmarea din banca, cu mentiuni catre clienti ca dureaza mai mult.
Multumesc. Numai cine nu scrie nu greseste 🙂
Revin la articolul postat ieri seara in legatura cu “problema” mea .
Se pare ca m-am cam pripit in apreciere si imi cer scuze .Am primit voucherul
Domnule Mihai Marginean,
VA rugam frumos (in numele meu si al tuturor celor pacalti) sa ne scuti cu aburelile pe care le-ati insirat aici. Adevarul este ca SUNTETI UN SARLATAN de nota 10 iar site-ul mydeals.ro ESTE UN SITE DE 2 LEI care nu isi respecta cele promise. Ofertele nu exita ci sunt preluate de pe alte site-uri.
Ma “lupt ” cu dumneavoastra de o luna sa imi recuperez banii desi daca ar fi fost valabila oferta as fi vrut si produsul. Nu raspundeti la telefon cu nerusinare, la mail-uri de asemenea.
Ideea este ca eu nu ma voi mai chinui cu dumneavoastra ci voi merge direct la OPC si vom sta de vorba altfel. Nu o fac neaparat pentru banii care trebuiesc recuperati ci voi lupta ca site-ul acesta sa nu existe cat si dumneavoastra sa nu mai puteti fi administratorul nici unui site .
“In ambele situatii prezentate pe acest blog se poate cu usurinta observa faptul ca MyDeals.ro se implica activ in solutionarea oricaror probleme aparute.
Indiferent de aceste situatii izolate, ambele dovedite a fi alarme false, MyDeals.ro isi mentine politica bazata pe o relatie corecta cu cei care decid sa ne aleaga de parteneri sau furnizori”
Referitor la aceste 2 citate scrise de dvs sunt doar vorbe in vand. Sperati cu o nesimtire crasa ca omul sa nu se mai chinue sa recupereze de la dvs o suma de bani(infima dupa parerea unora, mare dupa parerea altora) si asa sa faceti bani intr-un mod murdar.
Vom rezolva pe cale legala aceasta problema.
Buna ziua,
Am achizitionat alaltaieri un voucher de pe site-ul MyDeals.Dupa cumparare mi se dau detalii despre cum sa fac plata si am ales varianta la casieriile Raiffeisen depunere numerar.
Ieri am fost si am depus suma respectiva si am si trimis mail cu confirmarea platii si nr. doc.de plata.Nu am primit nici un mail de la dvs.,iar pe numarul de telefon 0746 933 257 nu raspunde niciodata nimeni.
Sper ca in cursul zilei de astazi sa fiu contactata de cineva de la dvs.pentru a mi se da voucherul achizitionat,in caz contrar ma vad nevoita sa ma adresez forurilor competente: Politia,Garda Financiara si OPC.Astept un raspuns cat mai urgent.
Cu speranta inca a seriozitatii firmei dvs.
Florina Gheorghita
Ii multumesc dnului. Marginean care, contactat telefonic a remediat foarte rapid situatia. Se pare ca angajatii dansului nu-si fac intotdeauna treaba asa cum ar trebui, de aici si toate problemele care se sparg evident in …… capul dansului.
Ii multumesc inca o data si voi continua sa achizitionez vouchere de pe site-ul Mydeal.
Florina Gheorghita
Ma bucur ca am gasit aceasta posibilitate de a ne plange de MyDeals,dar evident,nu ma bucur ca suntem destui nemultumiti si pacaliti de acest domn si echipa lui.
In data de 24.04.2012 am platit prin card contravaloarea a doua vouchere,am dat mail la furnizor pt.confirmare livrare si stupoare nu primesc nimic;incerc sa dau de Mydeals si iar stupoare:nu raspunde nimeni la telefon;continui sa fac reclamatie prin mail,pe care am trimis-o de vreo trei ori,continui si cu telefoanele;intr-un tarziu reusesc cumva sa dau de furnizor care imi spune ca si-a luat teapa de la mydeals,care nu a platit si ca atare el nu poate face livrarea;dupa aceste valuri primesc un mail de la mydeals cum ca imi vor returna banii plus un bonus in contul lor si ca pot face alte cumparaturi de pe site,fara a mi se specifica cum pot face asta.Le-am raspuns printr-un mail prin care le solicit returnarea banilor in contul personal sau ma adresez OPC si de atunci…..nimic,nici-un raspuns,nici-un telefon.
Cum credeti ca putem stopa activitatea acestei firme?eu sunt dispusa sa colaborez cu autoritatile;este cineva pentru?
Multumesc pt.oportunitatea de a-mi spune punctul de vedere!
Domnule Mihai Margineanu,
Daca acceptati un exercitiu de sinceritate, doresc sa va intreb daca aveti vreo legatura cu site-ul maildirect.ro, pentru ca asa reiese din interogarea http://rotld.ro/.
In cazul in care raspunsul este afirmativ, va solicit in mod public sa confirmati sau sa infirmati daca folositi modalitati ilegale de procesare a datelor cu caracter personal.
Intr-un limbaj accesibil, va intreb daca vindeti sau cumparati adrese de e-mail, incalcand astfel legea.
Semnat,
Un posesor de adresa de e-mail care primeste mesaje spam
Mie mi se pare cel putin ciudat sa accepti niste conditii si apoi daca nu le respecti sa tipi sus si tare ca celalalt e de vina! Sunt sute de clienti care s-au conformat si nu a fost nicio problema, asta e mecanismul pe care noi il practicam, daca clientul vrea sa se faca o exceptie se va face dar cu notificare sau telefon! Pana la urma daca clientul nu are chef sa cumpere in conditiile noastre NU este obligat sa cumpere!
Devine deranjant faptul ca o problema rezolvata ma impiedica pe mine sa imi desfasor activitatea avand in vedere ca este SINGURA RECLAMATIE VIS A VIS DE SERVICIILE PE CARE LE OFERIM!
In concluzie deja am impresia ca facem analiza MyDeals la sange si nimeni nu e perfect, dar de aici pana la teapa e o cale lunga!
As vrea sa ma adresez aici tuturor care vor sa mai faca posturi rautacioase sa sune la MyDeals sa se intereseze de problemele pe care le intampina nu sa faca rau unei companii care nu face niciun rau nimanui! Peste tot apar probleme, esential e ca noi le rezolvam!
Multumesc!
Mi se pare cel putin ciudat sa impui niste conditii pe care sa nu le respecti! Mi se pare ciudat sa ai un singur numar de telefon pe site la care sa nu iti raspunda nimeni, si apelurile sa ti se respinga! Mi se pare ciudat sa nu ti se raspunda la mailuri timp de 4 LUNI. Mi se pare iarasi ciudat sa se stearga toate reclamatiile de pe pagina voastra de Facebook. Intr-un cuvand, nesimtirea crasa va caracterizeaza, sunteti niste tepari, si ca orice tepar din lumea civilizata, veti raspunde in fata legii!
Bineinteles 🙂 Sunt un pui de grammar nazi, imi pare rau.
parerea mea este ca fiecare din noi este putin mofturos si nu poate sa ii placa tot/toate lucrurile din aceasta lume…
eu am beneficiat destul de mult de serviciile mydeals si nu am avut nici o problema pana acum, chiar am fost multumit…
toti avem rautati asupra unor lucruri…
multa bafta in continuare !!!
buna ziua,
Am si eu o mare problema cu my deals, deoarece am achizitionat un voucher pentru achizitionarea unei tigai dry cooker, care dupa ce ca a sosit dupa 15 zile era si mult sub asteptarile mele si fara factura si fara garantie. Am sunat mi-am exprimat nemultumirea si am reurnat produsul cu solicitarea returnarii banilor. Lucrul asta s-a inatamplat pe 28.02.2012 si nu am primit nici pana in ziua de astazi, ma tot duc cu vorba ” maine se va face plata si tot asa”. Va rog sfatuitima cum si daca imi mai pot recupera banii.
Multumesc.
Buna ziua!
Se pare ca nu sunt singura care are probleme cu mydeals si faimoasa tigaie dry cooker. Eu am achizitionat voucherul in 22.02.2012 si a doua zi urma sa-mi comand tigaia de pe site-ul produsedetop, cu care colabora mydeals. Insa cand am vrut sa trimit comanda, am observat faptul ca tigaia care aparea in poza la produsede top nu era tigaia orignala prezentata pe site la mydeals. Era una de calitate inferioara, cu diferente clare. Deci nu am mai dat comanda, ci i-am sunat pe cei de la mydeals si le-am spus de incurcatura cu pozele, si fiind de buna credinta, le-am zis ok, nu e nicio problema, se intampla, va rog sa-mi returnati banii (85 de lei am platit) si totul se rezolva. Le-am trimis cererea de rambursare, invocand motivele si am asteptat frumos sa-mi returneze banii, dupa cum mi-au si promis. Insa de atunci a trecut mai mult de o luna, si in contul meu nu a aparut nimic. De atunci am mai sunat de cateva ori, l-am sunat si pe domnul Marginean, administratorul firmei, si el promitea. Dar nu s-a intamplat nimic. Nu stiu celelalte persoane care au patit-o cu tigaia dry cooker ce au de gand sa faca, dar eu intentionez sa depun o sesizare la OPC. Nu mi se pare corect sa ne lasam inselati asa de usor.
O zi buna tuturor!
Buna seara,
Si eu sunt pagubita ca urmare a achizitionarii a 2 tigai Dry Cooker.
In data 12.02.2012 am efectuat o comanda pe site-ul http://www.mydeals.ro, si am platit contravaloarea a doua cupoane in valoare de 170 RON .Dupa cateva zile am telefonat firmei Produse de Top, cea care vindea marfa respectiva, pentru a cere detalii despre livrare si am fost informata ca livrarea se va efectua in 10 zile de la data comenzii. Am revenit dupa cele 10 zile si de fiecare data raspunsul primit a fost ca livrarea va fi efectuata si ca a fost predat coletul firmei de curierat.
Incepand din data de 21.02.2012 am inceput o coresponenta cu cei de la Mydeals solicitand pe data de 25.02.2012 returul contravalorii celor doua cupoane achizitionate. Raspunsul celor de la Mydeals a fost ca termenul legal este de 30 zile de la data inregistrarii solicitarii.
Au trecut aproape 2 luni de cand am achizitionat cupoanele dar nici pana acum nu mi-au fost restituiti banii respectivi iar de fiecare data la apelurile telefonice repetate pe care le-am efectuat ori nu mi-a raspuns nimeni ori am primit confirmarea ca se cunoaste sesizarea mea si ca voi fi contactata.
In opinia mea consider ca aceasta firma da dovada de neseriozitate in relatie cu clientii prin nerespectarea termenelor de plata si prin faptul ca nu ia nici o masura pentru rezolvarea amiabila a problemei sesizate.
Nu recomad nimanui colaborarea cu My deals.
Si eu am probleme cu mydeals, dar problema dvs nu era cu ei ci cu Produse de Top. Din momentul in care achizitionezi un voucher si suni la furnizorul de servicii, firma de intermedieri(mydeals) nu mai are nici o treaba cu acest client
In data de 9 ianuarie 2012 am facut comanda pe site-ul MyDeals.ro de o masuta de laptop, in valoare de 45 RON.
Dupa diverse convorbiri cu furnizorul, a ramas ca masuta sa imi fie livrata in data de 13 aprilie 2012 (am vorbit cu dansul in repetate randuri si am inteles ca au fost niste probleme cu fabricarea acestor masute, insa am fost de acord intr-un final sa astept)
Astazi l-am contactat din nou pe dansul si mi-a comunicat faptul ca dvs nu ati platiti nici unul din aceste vouchere, prin urmare nu poate face livrarea.
Prin urmare, dupa 4 luni de asteptare, masuta nu mi-a ajuns, din cauze externe, care au legatura cu proasta gestionare a lucrurilor, si nici banii nu mi s-au returnat.
Am incercat sa ii contactez pe cei de la MyDeals pe nr de tel 0746.933.257. insa nu mi s-a raspuns.
Urmatorul pas este reclamatie direct la Protectia Consumatorului pentru frauda si nerespectarea obligatiilor de plata, si publicitatea bine-meritata pe forumuri si in cercurile cunoscutilor, pe Facebook si pe toate blogurile dedicate acestor reclamatii.
Eu, ca si client, ma consider ca trebuia sa fiu anuntata din timp de nerespectarea platilor, ca sa pot lua masurile care se cuvin, insa nu am fost contactata in nici un moment in aceasta privinta, ba mai mult, nu mi se raspunde nici la e-mailuri. Cu siguranta a fost prima si ultima oara cand fac comanda de pe acest site, NU RECOMAND deoarece neseriozitatea este dusa la cote maxime!
Eu am cumparat 2 vouchere dar nu am beneficiat de ele datorita furnizorului care incepuse renovarea sediului unde trebuia folosit voucherul. am trimis mail la mydeals, mi-au raspuns ca primesc banii inapoi sau pot cumpara o alta oferta cu banii plus 10 ron de la ei pt inconveniente. In asteptarea unei oferte, intr-o zi am descoperit ca site-ul nu mai are nici oferta. Acum imi pare rau ca nu am luat atunci orice oferta sau nu am cerut banii. Am cumparat multe oferte de la ei si intotdeauna am fost multumita de serviciile oferite. Acum nu stiu cum sa procedez, sunt 60 lei de recuperat(fara 10 lei oferiti).Pt cei care cumpara vouchere, de pe orice site, nu e vina firmei care ofera reducerile daca produsele sau serviciile nu sunt bune.o zi buna
MAILDIRECT ESTE SCAM!!!
fugiti de aceasta platforma ca e un scam!!!
sunt foarte multe persoane care au muncit luni bune ca sa si scoata cei 50$ si hop top au schimbat “chiar la timp” regulamentul.
noul regulamnet este valabil pt nou veniti, nu pt cei care au luat la cunostiinta de el si au muncit pe baza vechiului regulament, si tot pe baza lui trebuiau sa si ridice banii.
de asemenea sunt multe persoane care si au dat seama de vrajeala lor si care si au spus parerea pe pg. lor de Facebook, iar ei ce credeti ca fac??…sterg toate mesajele care pot instiga lumea la rascoala si le inchid accesul la pg. lor.
nu va lasati pacaliti este o mare vrajeala site ul asta, nu faceti altceva decat sa munciti ca prostii, iar cand va trebui sa va ridicati banii, vor incepe sa inventeze lucruri ca sa nu va plateasca (asa cum au patit o multe persoane care se “supuneau” vechiului regulament) sau fie strangeti 10 $ ca sa va traga ei la sorti apoi, iar daca aveti norocul sa castigati bine, daca nu…nasol, ati muncit degeaba! si sa nu credeti ca 10 $ ii strangeti intr un timp scurt!
oare si la serviciu patiti la fel?! vine seful si va zice ca luna asta nu va plateste pt ca nu sunteti pe lista??!
un mare scam!!!
va impartasesc aceste lucruri din patania mea. nu am inventat nimic!
Buna ziua,
Am vazut acum reclamatiile postate de mine in urma cu 3 ani, si as avea rugamintea sa le stergeti, ca sa evit eventuale neplaceri. Va multumesc!