M-am gandit sa revin la bunul obicei inceput in 2009 si sa analizez un pic evolutia comertului online IT&C in primele 6 luni din 2011. Ce-am descoperit? Nimic spectaculos:
1. eMag ramane lider autoritar si are cele mai spectaculoase idei, promotii si servicii cu valoare adaugata (si de aici cel mai bun bounce rate, pe langa trafic)
2. PcGarage se detaseaza in locul 2, deasemenea constant
3. Marketonline, Cel.ro, Evomag, Domo si F64 se bat intr-un razboi destul de surd si monoton pentru locurile 3-7, fara un castigator clar
4. PcFun, Sigmanet, Mediadot sunt in scadere pana spre la revedere 5. magazinele nou venite, precum Koyos, Debo sau PcZone nu au inca o piata semnificativa, desi este evident ca se investesc bani acolo Pe scurt, nimic nou in comertul electronic IT&C din 2011 (in semestrul 1 cel putin), deci fara scop sa mai dezvolt. Asteptam sa creasca consumul. Nu prea curand … Cred ca ma apuc de o analiza pe fashion, aici e animatie maxima 🙂
De unde ai datele respective? E interesant sa poti urmarii aceste evolutii.
Ai ceva previziuni despre comertul online si magazinele online it&c in 2012? 🙂
De pe alexa.com