Probabil ca nu il cunoasteti pe Mihai Gabriel Marginean. Si nici de MyDeals.ro, copia numarul 999 la Groupon in Romania, nu stiti prea multe. Ei bine, eu va recomand sa-i ocoliti si pe viitor, au un miros intepator de teapa!
Sa detaliem: in urma cu mai putin de 2 saptamani (pe 2 august mai precis), prietena mea se trezeste sa cumpere 2 vouchere de la situl MyDeals pentru tratamente cosmetice dentare complete cu albire de dinti si nu mai stiu ce.
Comandam, platim, primim vouchere, sunam dupa 2-3 zile la cabinetul stomatologic Ady Dent sa ne programam si, surpriza, aflam ca ei nu au contact cu MyDeals care a preluat asa aiurea o oferta de pe Kuponiada. Mai mult, cica oamenii de la cabinet s-au sesizat si au cerut MyDeals excluderea ofertei, insa domnul Mihai Marginean s-a facut ca ploua, a spus da si a lasat oferta activa pe site.
Discutam cu oamenii de la cabinet, foarte amabili si rezonabili, ei discuta cu dl. Marginean si decidem ca e ok, MyDeals Teapa SA va vira banii (enorma suma de 159 lei x 2 = 318 lei) catre Adi Dent si noi vom beneficia de oferta.
Totul e ok ati spune? Si totusi nu! MyDeals nu a virat banii catre Ady Dent, Mihai Marginean Teapa nu le mai raspunde la telefon sau la mail nici lor si nici noua 🙂
Iata deci un nou model de business: iei ofertele de la cat mai multe situri de cumparaturi colective si le pui la tine, incasezi banii de la fraieri si le dai teapa. Nu contracte cu ofertantii, nu plati catre ei, nu nimic. Ce ziceti, o fi rentabil?
Eu o sa depun maine si o reclamatie la Politie, sa dea dl. Mihai Gabriel Marginean niste explicatii scrise, intre timp va spun voua (si poate spuneti si voi la altii) sa fie atenti de unde cumpara vouchere de reduceri … in mod cert nu de la MyDeals.
Later edit: pentru ca am primit mai multe intrebari pe mail ce site de reduceri recomand, va sugerez Zumzi. Sunt seriosi, simpatici si condusi de Calin Fusu, care e un tip foarte corect.
Later later edit: ce-mi place :)) acum incearca sa o dea la intors!
Si inca ceva … oare cei care le ofera consultanta i-au invatat sa faca cele de mai jos sau par eu mai prost?
pfuai, ce fata are…
Ar mai fi de adaugat faptul ca domnul in cauza detine si paharnic.ro, site care a mai dat o teapa printr-o clona de Groupon anul trecut, in preajma Craciunului.
Oana Bratila cred ca stie mai multe, dupa cum se vede pe pagina asta de Facebook.
Poate ca omul e in vacanta. Trebuie sa scape totusi de dovezi. Iti dai seama ce prinde la straini asta?
si eu vroiam sa cumpar acum o oferta de la ei :)))
Nu doar margineanu asta si mydeals, in general siturile astea de reduceri colective, cumparaturi colective sau grupoane cum le zic eu sunt o mare teapa …
[…] Mihai Gabriel Marginean / MyDeals.ro – teapa?  | […]
Eu nu reusesc sa vad teapa.
Cumpar vouchere de la mai multe siteuri, vara asta am plecat aproape in fiecare w-end pe undeva cu reduceri obtinute astfel.
Am cumparat si de la mydeals si de la altii similiari, si nu am intampinat niciodata probleme.
Din problema prezentata inteleg ca a fost o neintelegere cu furnizorul, adident, pe care mydeals a remediat-o in 24 de ore prin plata integrala catre client.
Sotia mea a cumparat de la bonprix.ro, i s-a livrat pachetul la 3 saptamani, normal ca a refuzat livrarea, si nici acum, dupa 2 luni, nu si-a luat banii inapoi. Asta da teapa, nu neintelegeri care se rezolva in 24 de ore.
Corect. Aici sunt prezentari ale unor persoane neavenite sau interesate in anumite directii, adica persoane care sunt puse direct sa atace alte afaceri de reduceri colective sau care dupa bunul plac fac aprecieri nejustificate. De ce nu exista si opinia celui atacat? Se lucreaza si aici dupa interese sau dupa tipul de “jurnalism” de scandal neverificat si fara probe concludente, finale ale spetei. Exista in toate tipurile de business modalitati de a le-o trage altora ca sa castigi tu. Se numeste concurenta neloiala pana la momentul probatoriu concludent.
Cristina aici am spus eu ce am patit, ca e blogul meu si povestesc ce vreau. Daca tu ai alta opinie sau Mihai vrea sa isi expuna opinia, sunteti bineveniti sa o faceti.
eu am folosit topdeal si fundeal… urma mydeals dar….. am dat de art asta
O mare teapa cu voucherele acestea cu reduceri. platesti putin, putin primesti.
Nu ai bani pentru un articol, fa economii pana il poti achizitiona, sau mai i-ati un job. Pute piata de reduceri , care nu sunt reale.
Il contrazic pe dl.care spune despre Mydeals ca este o teapa si pe dsa.Alexandra,nu-l cunosc pe patron,insa eu am facut comanda de 8 vouchere ptr.club Harlem sambata trecuta,am platit prin terminalul Qiwi,am primit instant voucherele,am fost la club nu am intampinat nici o problema.De asemenea am mai facut o comanda de inca 2 vouchere ptr.spalat auto interior,exterior cu 10 ron si manechiura+pedichiura cu 19 ron (preturi pe care nu le-am gasit niciunde )si toate au fost OK.Am intampinat dificultati ptr.a doua comanda la terminalul Qiwi si am fost sunata de insusi dl.Marginean ptr.a rezolva problema.Astazi marti 13.09 2011 (de obicei eu o consider zi cu ghinion prt.mine)am fost placut surprinsa sa primesc un mail de la MyDeals si sa fiu anuntata ca am acumulat 10 vouchere si vou primi in cont contravaloarea a 10 litri benzina/motorina,adica daca fac socoteala pe cat au costat voucherele aproape am primit inapoi (am avut noroc cu 8 vouchere a cate 3 lei).Nu fac reclama nimanui,incercati si dvs.si dupa ce achizitionati 10 vouchere veti primi contravaloarea a 10 litri benz./motorina pe toata perioada promotiei.Convingeti-va.
Si eu am achizitionat un voucher de reducere de la MyDeals cu reducere pt o scoala de soferi si nu am avut absolut nici o problema. Deja cursurile sunt incepute… totul decurge normal, iar reducerea a fost destul de substantiala!
[…] colective. Am facut si analize comparative, v-am povestit si despre unul cu care am avut probleme (MyDeals – intre timp […]
Nu stiu cat de teapa is sau nu, dar mc de articol fiindca tocmai am vrut sa cumpar masaj de la ceva oferta listata.
Better safe then sorry. Desi pot sa inteleg oarecum problema lor sa discute cu fiecare individ in parte si fiecare companie.
Ce parere ai totusi de Groupon despre care dupa cum spuneai a fost originalul dupa care s-au facut alte sute de copii?
Aceeasi problema o am si eu cu My deals. Am dat in ianuarie peste o oferta de masuta de laptop. Furnizorul, neserios, o da la intors ca nu are pe stoc, etc, etc. intr-un final, dupa 3 saptamani ma minte ca a trimis masuta, desi nu s-a intamplat
Vorbesc la serviciu clienti My deals, mi se spune ca nici o problema, returneaza banii in 2!!! saptamani, sa fac cerere de anulare. Au trecut PATRU saptamani si nimic, plus ignorare mailuri si telefon
si eu voi face plangere la politie pentru (zambiti va rog:)) suma de 45 lei.
Nu accept jecmaneala pe fata de la niste neaveniti care se considera mari afaceristi.Sper sa le inchida situl, caci e de toata jena.
Nu numai ca nu mi se raspunde la telefon, dar mi se si respinge apelul la singurul numar disponibil de pe site!!!
Toate incercarile mele de a contacta responsabilul pentru aceasta situatie au fost sortite escului, prin urmare maine ma voi duce la sediul OPC din Bucuresti si voi face o reclamatie de zile mari, deoarece atata nesimtire si lipsa de seriozitate rar mi-a fost dat sa vad!
Publicitatea pe care o voi face pe internet in ceea ce ii priveste va va costa mult mai mult de cei 45 RON pe care i-am platit pentru o masuta de laptop care nu mi-a ajuns niciodata!!!
buna! si eu am aceeasi rpoblema cu masuta de laptop, desi e luata dupa alt site: Fun Deal..dar din cate am vazut, este acelasi furnizor..daca aveti de gand sa actionati in vreun fel, sunt de acord sa va ajut..si eu am mail-uri trimise spre respectivul domn si primite de la el in care imi spune ca va pune masa intr-o anumita data..ceea ce nu s-a intamplat niciodata!! Sa nu mai vorbesc de zecile de telefoane in care mi-a amanat la infinit trimiterea ei…si concluzia…nici acum nu am primit respectiva masa… cu banii cheltuiti pe telefoane, probabil imi luam 3 mese pana acum… multumesc
Codruta, si eu sunt absolut exasperata de cate telefoane si mailuri am dat. Nu stiu exact care este problema la Fun Deal, insa la MYDEALS.RO am aflat ce s-a intamplat: furnizorul (dl. Alexa) nu a fost platit pentru nici una din aceste masute, cu toate ca a apucat sa trimita deja cateva zeci de masute. Prin urmare cei de la MYDEALS.RO sunt nu numai incapabili sa raspunda reclamatiilor, ba mai mult trateaza clientul cu o nesimtire demna de Cartea Recordurilor! Au un singur numar pe site, ulterior am mai aflat unul, insa nu mi s-a raspuns nici macar o data la telefoane, ba mai mult, apelurile imi sunt respinse! La mailuri nu se raspunde, si toate reclamatiile mele pe adresa lor de Facebook mi-au fost sterse fara cea mai mica jena. Eu o sa imi continui demersurile impotriva lor, sunt din punctul meu de vedere niste tepari ordinari care trebuie tratati ca atare, astept rezultatul reclamatiilor mele la OPC si ANPC, pentru ca atata nesimtire fata de clienti eu nu am mai intalnit pana acum. Nu conteaza suma, poate sa fie 10 sau 1000 RON, atata timp cat sunt BANII MEI, nu voi accepta niciodata sa fiu jecmanita pe fata de niste escroci pusi pe capatuiala pe spinarea “naivilor”!
Kuponiada.ro o mare pacaleala.. in colaborare cu saitul Winky.ro mare atentie sa nu cumparati niciodata!!! sfatul meu. eu am cumparat o lenjerie de pat in valoare de 59ron la care scria sus si tare ca este din bumbac100% asta a fost cea mai mare pacaleala.. nu exista bumbac.. este dintr-un material de cea mai proasta calitate.. mai are si defecte de culoare si de croiala.. in al 2-lea rand nici dimensiunile de pe site nu corespund cu cele de pa ambalaj.. sa nu cumparati niciodata.. la aceasta campanie au pacalit 746 de oameni care au cumparat si ei la fel ca mine.. eu am crezut ca este un site serios nu m-am gandit niciodata la asta.. si mai ales ca au cumparat 746 de oameni..
Eu nu sunt de aceeasi parere. Am achizitionat 2 vouchere de pe site-ul kuponiada pentru lenjeriile de pat de pe site-ul winky.ro si am fost ff multumit de el. Coletul a ajuns cu 2 zile inainte de data limita. Recomand cu incredere site-ul winky.ro foarte receptivi si comunicativi. Si nu este prima oara cand cumpar de pe site-ul winky , am mai cumparat un voucher pentru o tigare electronica si la fel am fost ff multumit. Cred ca parerile sunt impartie.
Iar cat despre cei 746 de oameni pacaliti de care spui tu , da chiar ar fii fost asa de ce nu ar fi postat si ei?
Sa stii, draga Andrei Craciun, ca si eu ma numar printre cei 746 de cumparatori. Si voi cere chiar maine returnarea banilor. Nu voi folosi cuvinte grele la adresa nimanui. E pacat ca se intampla astfel de lucruri (oferte facute fara stoc, nu raspund la mail-uri…… – eu am 160 de ron blocati la ei – de ce?). Asta din ce in ce mai des. Si numai ei, comerciantii, vor avea de pierdut. Bafta!
Sa stii, draga Andrei Craciun, ca si eu ma numar printre cei 746 de cumparatori. Si voi cere chiar maine returnarea banilor. Nu voi folosi cuvinte grele la adresa nimanui. E pacat ca se intampla astfel de lucruri (oferte facute fara stoc, nu raspund la mail-uri…… – eu am 160 de ron blocati la ei – de ce?). Asta din ce in ce mai des. Si numai ei, comercinatii, vor avea de pierdut. Bafta!
Si eu sunt una din cei 746 de pacaliti, si da, daca cauti, o sa gasesti mai multe plangeri pe net vizavi de aceasta firma.Eu am cumparat de la ei lenjeria care,dupa cum spune si Marian, nu corespunde cu descrierea de pe site, unde e prezentata drept premium,100% din bumbac, pe cand ea este de fapt 100% sintetica, subtire si cu culorile sterse -cu alte cuvinte, de o calitate execrabila, pe care nu as folosi-o nici daca as primi-o gratis, daramite sa dau ceva bani pe ea. De profesionalismul firmei nu mai vorbesc, pe langa faptul ca vand astfel de ‘facaturi’, nici nu raspund la mailuri sau la telefon, sunt prompti doar cand e vorba sa trimita comenzile, nu si cand sa le returnezi.Imi pare rau ca nu toate site-urile de reduceri ofera optiunea de a comenta oferta, ca atunci sunt convinsa ca multi din cei 746 ar avea ceva de spus, dar deh, ar fi mai putini pacaliti-ceea ce nici cei ce colaboreaza cu astfel de firme de rahat nu-si doresc, ca altfel nu-mi explic cum pot oferi in continuare oferte de la firmele cu proasta reputatie.
Sincer, nu-mi vine sa cred ce citesc. Ce vina au cei de la mydeals ca lenjeria vanduta prin intermediul lor de Winky.ro nu este de calitate? Eu cred ca se vrea raul site-ului mydeals cu orice pret. Nu are nici o legatura ca cei cu masutele de laptop nu sunt seriosi sau ca lenjeriile sunt proaste calitativ. Oameni buni, nu cei de la mydeals le vand sau le fabrica, ei sunt doar intermediari. Din cauza voastra s-a inchis un site de care am beneficiat de multe oferte bune. sa va fie rusine.
Am si eu aceeasi problema cu acesti “my deals” si-mi pare foarte rau ca am colaborat cu ei.
Am achizitionat un voucher in valoare de 180 lei,desi nu are importanta sincer de ce suma ar fi vorba, cu care nu am putut face nimic din motivul ca salonul respectiv unde trebuia folosit acest voucher nu-si incasase banii de ceva timp de la “my deals”. Asa ca am sunat la ei si ca si Oanei mi s-a spus ca imi voi primi banii inapoi in maxim 3 saptamani … numai ca au trecut vreo doua luni de atunci si … NIMIC.
Mi se pare josnic modul in care procedeaza “my deals”. Voi actiona in continuare pt. recuperarea banilor dupa care nu vreau nici sa mai aud de ei …
Am cumparat un voucher pentru Essence Salon cu 20 de proceduri corporale si am trecut printr-o experienta veramente neplacuta. Singurul raspuns care mi s-a dat pentru tratementul prost pe care l-am suferit a fost ca angajtii salonului sunt nemultumiti pentru volumul mare de munca si incearca sa scape de clienti. De mine literalmente au incercat sa scape impingandu-ma.
M-am prezentat conform programarii la sediul salonului Essence de pe Strada Constantin Daniel nr. 21, sector 1, Bucuresti si am fost tratata nu numai urat, dar si jignita de catre angatii de la receptie. Inclusiv patraoan a tinut sa imi precizeze ca isi poate permite orice. Totusi nu este vorba numai despre mine. La momentul prezentarii voucherului am fost tratata flegmatic, nu mi s-au dat raspunsuri vis-a-vis de proceduri ci doar ochi peste cap si replici precum “Nu ma intereseaza pe mine”, am fost jignita si gonita din salon. Nu este numai problema mea, am obsevat acelasi comportament cu clientele dinaintea mea. Am cumparat voucherul de pe Redutti.ro si acum regret pur si simplu. Datele firmei sunt: SC Essence Salon Beauty & Spa RO 26962785 Sediul Social Constantin Daniel nr. 13, sector 1.
Aceste informatii le-am gasit pe site-ul Redutti.ro de unde am cumparat si voucherul.
Ma numar si eu printre cei pacaliti de My deals cu o suma destul de frumoasa dar cum spunea cineva, nu suma conteaza ci fapta. Dar eu nu vreau sa ma limitez doar la a scrie un comentariu pe un site. Dupa atatea inselaciuni tot trebuie sa sufere rigorile legii. Stiu ca pare o naivitate ce spun dar asemenea inselaciuni nu ar trebui sa functioneze pe net. Si stiti ce e culmea? Oferta pentru tigai este activa pe situl lor. sper din tot sufletul sa nu se mai “friga”nimeni.
Dna Cozma, eu deja v-am raspuns pe http://www.reclamagiu.ro/reclamatii/56-servicii/772-my-deals-o-firma-neserioasa.html, insa o voi face si aici, deoarece aceste tepe incredibile trebuie sa dispara si acest personaj Mihai Gabriel Marginean trebuie tras la raspundere in fata legii. Tatal meu, fiind avocat, a citit cu foarte mare atentie conditiile generale de vanzare a acestor vouchere, si nu numai ca sunt incomplete, dar sunt si ambigue, si pe asta probabil mizeaza si “stimabilul”. Va invit sa faceti reclamatie la OPC, acesta fiind primul pas, eu deja am facut acest lucru si am prezentat toate dovezile (copii de ecran ale voucherului, copii de ecran ale conditiilor de achizitionare a voucherelor, date despre firma, extras de cont care reprezinta dovada platii). Am luat deja legatura cu furnizirul caruia nu i s-au platit nici unul din aceste vouchere si i-am solicitat o declaratie, deoarece sunt hotarata sa merg si mai departe in demersurile mele. Reamintesc faptul ca nu numai mailurile si apelurile sunt ignorate cu desavarsire, dar reclamatia mea facuta pe Facebook a fost stearsa, prin urmare exista cineva care are timp sa citeasca toate aceste lucruri! Astfel de tepari trebuie sa dispara odata pentru totdeauna!
Am aflat un alt numar de telefon al acestor tepari, este vorba de Cristina Bijnea 0753300321, astept rezultatul reclamatiei mele si ale celorlalte persoane pagubite, facuta la OPC. Pentru MYDEALS, respectul fata de client este ZERO, voi continua demersurile mele in instanta cu ajutorul tatalui meu care este avocat. Nu numai ca imi voi recupera banii, ci deja am inceput sa va fac publicitatea pe care o meritati, si nu ma las pana nu fac publice pe toate site-urile reclamatiile mele si ale altor persoane pagubite cu care am intrat deja in contact. In fata clientilor nu au de gand sa raspunda, insa vor fi obligati sa raspunda in fata autoritatilor!
Feriti-va si de site-urile clona
paharnic.ro si Go4deaL, au fost create recent de acelasi Mihail-Gabriel Marginean. Acesta este “stimabilul” care da tepe http://www.facebook.com/mihailgabriel.marginean . In continuare reclamatiile de pe pagina lor de Facebook sunt sterse (nu numai cele postate de mine, ci si cele postate de ceilalti pagubiti)!
si dali bijux teapa,cu tot cu sefa lor alina juchi, au numai tinichele si sefa lor cea mai mare taranca, insa eu mi am recuperat banii de ma mydeals azi si cererea am facut-o saptamana trecuta, probabil adevarul e undeva la mijloc, cu mine au fost ok, insa de la dali bijux NU CUMAPARATI CA AU NUMAI TINICHELE, nu stiu sa se poarte nici cu ei da cu clientii
hahahhahaha ce minciuni gogonate. tu esti o mare mincinoasa doamna cristina bujnea , lasa in pace numele de ionela nu il denigra, daca nu vrei sa postez toate emailurile pe care mi le-ai trimis in care jignesti omamenii care cumpara de la mydeals facandu-i impostori si sarlatani. ai uitat cat m-am rugat de tine sa validezi voucherele ca ma suna oamneii ca disperatii sa le trimit produse , dar ei saracii habar nu aveau ca voucherele emise de voi nici macar nu erau valide. ti-am trimis emailuri , te-am sunat ca sa verifici ce s-a intamplat si tu raspundeai foarte promt sa nu ii bag in seama ca sunt sarlatani. pot sa le postez orcand pe orice site ca inca le mai pastrez. si da,mi-am luat teapa de la mydeals in suma de 274,40 lei.
iar dvs, stimati clienti mydeals , sau mai degraba sarlatani, pentru ca asa va numeste dna cristina bijnea, aveti in continuare incrdere in acesti hoti care nici macar taxele la stat nu si le platesc.
hahahhahaha ce minciuni gogonate. tu esti o mare mincinoasa doamna cristina bujnea , lasa in pace numele de ionela nu il denigra, daca nu vrei sa postez toate emailurile pe care mi le-ai trimis in care jignesti omamenii care cumpara de la mydeals facandu-i impostori si sarlatani. ai uitat cat m-am rugat de tine sa validezi voucherele ca ma suna oamneii ca disperatii sa le trimit produse , dar ei saracii habar nu aveau ca voucherele emise de voi nici macar nu erau valide. ti-am trimis emailuri , te-am sunat ca sa verifici ce s-a intamplat si tu raspundeai foarte promt sa nu ii bag in seama ca sunt sarlatani. pot sa le postez orcand pe orice site ca inca le mai pastrez. si da,mi-am luat teapa de la mydeals in suma de 274,40 lei.
iar dvs, stimati clienti mydeals , sau mai degraba sarlatani, pentru ca asa va numeste dna cristina bijnea, aveti in continuare incrdere in acesti hoti care nici macar taxele la stat nu si le platesc.
de acord cu Ionela e cu dus si intos si eu luat si iau in continuare vouchere si de la mydeals si de la fundeal , nu e vina siteurilor ca nu mai livreaza produsele comerciantii sau ca sunt proaste calitativ…
Am comandat de la http Dali bijoux si de la Crystal Shine pentru 8 martie si sunt niste bijuterii din tabla goala .
La Salon Essence de asemenea nu va recomand sa va duceti o mansarda jegoasa.
O sa mai comand oricum , eu cand am avut probleme mi s-a raspuns si la mail si la telefon.
Bafta 🙂
auzi nu mai minti, chiar nu ai cumparat nimic de la dali bijoux. madam bijnea si amanuso ar face bine sa isi inghita limba daca nu vor un proces de denigrare. va este ciuda ca am trimis email tuturor comerciantilor care isi promoveaza oferte pe site ul mydeals? o sa o fac in continuare, ca sa stie cine sunteti. nu ma denigra firma noasta , ca altfel din cei 274 de lei pe care inca ii datorezi s-ar putea sa ii multiplicam cu 100. du-te si cumpara-ti covrigii cu banii de la “sarlatani” ca asa iti numesti clientii si nu ma face sa postez emailurile pe care le am de la tine ca te face de tot kkt.
Mah, pana la urma ti-ai recuperat banii? Ca n-ai zis.
Da, i-am recuperat.
Ti i-a dat compania? Sau i-ai obtinut prin alte “mijloace”?
I-am primit in cont inapoi de la MyDeals.
Am aflat numarul personal al “stimabilului” Mihai Gabriel Marginean, este vorba de 0743999995. Se pare ca pe acest numar de telefon raspunde, insa in momentul in care l-am intrebat de situatia mea si de recuperarea banilor, mi-a inchis telefonul! Oricum astept rezultatul de la OPC, sa vedem daca la fel va proceda si in cazul in care va fi luat la intrebari!
numele meu este alina iulia juchi si reprezint frima dali bijoux. am vazut aici 2 comentarii la adresa firmei noastre. cometarii mincinoasa. dar mai bine sa incep cu inceputul………
in luna februarie 2012 am primit un telefon de la doamna cristina bijnea, reprezentant vanzari mydeals, cerandu-ne sa puneam bijuterii la promotie. am spus ok, avem un set pe care vrem sa il vaindem cu 70 de lei. au zis nuuuuuuu e prea scump mai ieftin………au fost in jur de 10 telefoane si alte asemenea emailuri. am ajuns sa imi inchid telefonul ca sa nu ma mai sune. insa pana la urma am acceptat sa vindem setul cu 49 de lei. s-au vandut 7 seturi, pentru site ul lor acesta este un record!!!!!!!! am primit un voucher de la o doamna,pe care am incercat sa il regasesc pe platforma clienti. nu am reusit. dupa 2 zile nimic. dupa 3 zile nimic. i-am scris doamnei cristina bijnea elailuri rugand-o sa verifice ce se intampla cu voucherul respectiv. mi-a spus foarte simplu ca probabil este o sarlatana si sa nu o mai bag in seama. a trecut o saptamana si aceeasi poveste. doamna isi cerea setul si eu nu puteam sa il trimit unei”sarlatane”. iar i-am scris acestei domane, iar aceeasi poveste. intr-un final , dupa multe insistente am reusit sa trimit setul de bijuterii doamnei, care a fost foarte incantata de el , am primit si un like pe pagina facebook de la dansa.
in ultima zi de promotie, aceeasi poveste cu o alta doamna. isi dorea sa ii trmit setul de ziua dansei prin curier si eu nu regaseam voucherul. o alta “sarlatana”.
dupa incheierea promotiei, conform contractului trebuia sa primim suma de 274,40 lei. am astaptat si am astptat……..am decis sa le scriu. prima data cand ii atentionezi iti zic ca sunt 10 zile lucratoare si sa asteptam programarea la banca…………o luna, doua , trei………
sa il sunam pe domnul margineanu. domnul margineanu ma ameninta cu texte de genul ca nu stiu cu cine ma pun si poate vreau sa ne vedem diseara. ii zic ca e o convorbire inregistrata si sa aiba grija ce vorbeste. ce face acest domn ………inchide telefonul. l-am sunat de 100 de ori si i-am trimis vreo 100 de sms. nici un raspuns, decat jigniri pe email. ca suntem rahati si cam atat.
ne-au trimis email ca au completat ordinul de plata catre noi, insa nimic………
suntem deja in luna mai…..
insa domnule margineanu, eu in continuare am sa trimit notificari tuturor comerciantilor care isi posteaza oferte pe site ul mydeals , impreuna cu o copie a contractului nostru si emailurile de jignire din partea dvs , ca sa vada cu cine au de-a face pana nu e prea tarziu.
si dvs stimati clienti credeti ca cineva se mai imbulzeste sa isi onoreze comenzile in cazul asta?
incercati fundeal, zumzi, kuponiada.ei stiu sa respecte comerciantii, iar comerciantii la randul lor isi vor respecta clientii.
iar dvs dl margineanu, stai linistit ca ne vedem diseara asa cum m-ai amenintat. o sa te sun in fiecare noapte pe cand dormi mai bine, ca sa stii cu cine te pui.
iar atunci cand te sun madam bijnea la ora 12 dupa-masa si raspunzi cu vocea de somnoroasa ca esti la o intalnire….sa inteleg ca prestezi si alte activitati, pentru ca 5 min mai tarziu daca il sun pe putulica margineanu raspunde cu aceeasi voce si pe acelasi fundal.
inchei in aceeasi nota cu care deja v-ati obisnuit dragii mei infractori…..
cu beosebita neconsideratie si nerespect……pentru tinuta zi marginel……fara numar la tepe!!!!!
Buna Alina!
Postarea ta este inca o dovada a faptului ca acesti escroci ordinari, in frunte cu Mihai Gabriel Margineanu si Cristina Bijdea, nu numai ca nu raspund la reclamatiile clientilor care raman si fara bani, si fara produsul respectiv, ci pur si simplu practica niste tepe incredibile in ceea ce ii priveste pe furnizori!! Desi au existat dintotdeauna firme neserioase si rau-platnice, abia in ultimul timp lumea si-a gasit curajul de a face publice nedreptatile! Nesimtirea se poate indrepta atunci cand refuzam să o mai toleram de parcă ar fi cat se poate de normala! Atata timp cat cei pagubiti, fie ei clienti sau furnizori, vor face toate demersurile necesare impotriva acestor indivizi, nu vor mai avea niciodata tupeul sa raspunda cu atata nesimtire la reclamatiile noastre!
Buna,
Exact aceeasi problema am intampinat si eu cu cei de la MyDeals,am comandat la mijlocul lunii februarie 2 vouchere pt niste tigai si m-am trezit fara ele si fara bani.Initial au sustinut ca mi se vor restitui banii,dar a fost doar o minciuna. Acum la sfarsitul lunii mai ma chinui sa valorific suma,fiindca am primit din nou un cod de reducere cu valoarea celor 2 vouchere cumparate in februarie si cei 10 lei bonus(asta e penibil cu bonusul lor). Sa le fie rusine,sunt niste hoti!!!
Dom margineanu sa va luati lumanari si flori cu nr par din bani care iati luat degeaba si nu ii mai dati inapoi la oameni cu stima de la toti care iati tepuit
Tepar esti marginene dar o sa vina si tie randul sa iti teapa
am patit si eu mai nou cu un voucher de la Reduceri azi Bucuresti.. eu sunt fana vouchere si pana acum nu mi s a intamplat nimic asemanator. toate bune si frumoase pana zilele trecute cand am hotarat sa cumpar un bradut artificial de pe net. am achizitionat voucherul, am trimis e-mail cu datele de livrare si am asteptat un raspuns.. si am asteptat…si am asteptat. am trimis un alt e-mail la aceeasi adresa dar nimic apoi am trimis un alt e-mail celor de la Reduceri azi Bucuresti, la fel, fara nici un raspuns. nu cred ca am ce sa mai fac.. nu au nici un numar de contact..nimic. culmea e ca oferta este inca valabila si a fost cumparata de 268 de persoane..din pacate pentru ei. daca va ajuta cu ceva asta e linku cu pricina http://www.reduceriazi.ro/index/detalii/?id=1231&name=Cumpara-ti-din-timp-bradul-perfect-de-Craciun–Brad-1-5-M-disponibil-in-2-culori—suport—Bonus—instalatie-100-led-uri—mov–albastru–rosu—-un-cadou-de-la-Mos-Craciun-pentru-copil–cu-doar-49-lei-in-loc-de-129–Alege-bradul-care-ti-se-potriveste-
Multumesc pentru informatii, chiar acum voiam sa achizitionez doua vouchere pentru aceeasi oferta de brad!
cand ai bani esti cautat de tot felul de oameni cand ai o firma 2 mai multe esti cautat de mai multi oameni, toti vor o bucatica din ce ai tu macar o frimitura din painea ta, faza asta si altele asemanatoare se intampla des in toata lumea … pestele mare il inghite pe cel mic iar pestele mic cauta sa il faca intr-un fel asa cum poate macar incearca sa il faca pe cel mare E O LEGE UNIVERSAL VALABILA asa e viata nu cred ca e un motiv de suparare asa ca toate bune mergem cu totii inainte prin rau si bine cu totii stim ca viata nu e roza VIATA E O JUNGLA.
Buna ziua,
Am vazut acum reclamatiile postate de mine in urma cu 3 ani, si as avea rugamintea sa le stergeti, ca sa evit eventuale neplaceri. Va multumesc!